Yrsel

Höfterna har slutat göra ont, förutom någon enstaka ilning.

Däremot har jag blivit yr. Häromdagen när jag reste mig upp och gick till köket för att svara i telefon blev världen alldeles suddig och benen ostadiga, skakiga. Sedan har jag fortsatt vara yr när jag reser mig upp.

Att jag är konstant kissnödig är ganska irriterande också. Eller alltså jag är inte kissnödig alls, egentligen. Det känns som att jag inte varit på toa på hela dagen, att jag hållit mig så länge det bara går. Hela tiden. T.o.m. precis när jag nyss varit på toa, kanske bara för att inse att jag inte alls var kissnödig. Barnmorskan sa att det var vanligt och att känslan blev starkare vid slutet av graviditeten.

Kommentera

