gravidbilder – vecka 25

Eftersom inte alla har Facebook kom jag på att jag borde förse Caspers fan med bilder även här. Tove och jag hade sushi och shoppingdag förra lördagen och sedan drog vi till UKK (Uppsala konsert och kongress) och fotade. Väldigt trevligt! Bilderna är från 25:e veckan, vecka 24+4 för att vara exakt.

En sån där riktig magbild med hud
(det vandrade dock runt folk där uppe och tittade på utsikten, så jag kände mig lite naken och drog strax ned tröjan igen…)

En lite mer diskret här-står-jag-under-en-lampa-och-råkar-vara-gravid-bild

Lite mer stylish spegelbild med cool spotlighteffekt på benen, cred till UKK-arkitekten för den

One thought on “gravidbilder – vecka 25

  1. Vilka fina foton dom värmde mitt hjärta extra mycket. Ja nu växer magen med otrolig fart framöver.
    Ha det gott alla tre

Kommentera

