Medan jag sover…

Apropå förra inlägget så är jag lite trött på dagarna när jag inte får sova ordentligt, så jag har ibland vilat någon timme på eftermiddagen också. Sist jag vilade låg Carl brevid.

Jag låg på rygg och sov och Carl vakade över Casper. Själv vet jag förstås inte så mycket vad som händer när jag sover, så det var lite kul att höra:

Carl berättade att jag fick sammandragningar. Det såg också tungt ut att andas eftersom jättemagen pressades så mycket uppåt i varje andetag. Kanske inte så konstigt att det sägs att det blir svårt att sova på rygg senare i graviditeten!

Supermysigast var att Carl och Casper kunde umgås fastän jag sov – Carl smekte på min mage och Casper sparkades till svar.  Ja förutom om jag fick sammandragningar, så Casper trycktes ihop till en hård boll… men sedan blev han sparkig igen när magen slappande av!

Kommentera

