prinsessan på ärten

Jag har sovit hela natten! Inga sammandragningar som gör ont, inget ont i ryggen. Fantastiskt.

Jag bytte till en annan säng bara. Gud vad skönt. Det kändes väldigt relaterat till sängen, men samtidigt osäkert om bara en säng kan skapa smärtsamma sammandragningar. Det känns lite för enkelt att lösa problemet bara genom att byta säng (annars hade jag förstås gjort det direkt jag började känna av något).

Nu är jag pigg och glad och kan tänka igen och behöver inte gå runt och irritera mig på magen. Nu hoppas jag att det dröjer lääääääääääänge innan det blir såhär igen eller att jag slipper undan. 🙂 🙂

One thought on “prinsessan på ärten

Kommentera

