konstiga sovtider

Dygnsrytm senaste veckan:

Sova 4 timmar. (2-6)

Vaken 4 timmar. (6-10)

Sova 4 timmar. (10-14)

Vaken 12 timmar. (14-02)

Det har känts väldigt bra, har varit utvilad och pigg när jag väl varit vaken. Men nu börjar skolan och det kan bli liiite svårt att sova just fyra timmar runt lunch. Det är liksom särskilt då som man ska vara vaken och ha koll. Får se hur det går att ställa om. Det spelar liksom ingen roll om jag går och lägger mig tidigare eller senare – oavsett sover jag inte så länge och det finns ingen tydlig anledning till varför jag vaknar, mer än att jag är pigg. Skumt. Hoppas det bara rättar till sig på något sätt.

Kommentera

