Caspers fina ben! (I mammas stora mage)

Förresten, vad sjukt roligt det är att ha en Casper i magen numera. Han har ju blivit så stor att han syns oftare från utsidan. Det är ascoolt att se rumpan sticka ut och som ett zorrostreck kunna följa benet ner längs magen. 😀 Jätteknasigt. De här knölarna går inte att skylla på Plopp och After eight. Det ser dock lite obekvämt ut för Casper, men det är ju bara några veckor kvar nu tills han får sträcka på sig.

På tal om godis har jag gått upp 14 kg nu, det känns som lite oväntat många procent viktuppgång. Speciellt med tanke på att jag inte valt linjen ”nu blir jag ändå stor så nu passar jag på att äta så mycket onyttigt jag vill”. Utan snarare äter nyttigare än någonsin.

Och det är ju inte klart än, ett kg till ska ju bara Casper bli. Kanske inte så konstigt att jag får ont i fötterna när jag går långt…

Kommentera

