viktförändring

Jag: Upp 15 kg.
Carl: Ner 4 kg.
Från att ha skilt 26 kg skiljer det bara 7 kg mellan oss.

Nu börjar Carl fundera på om jag kommer bli större än honom. BM sa att jag kunde räkna med några kg till… Vad gäller Carl skulle man kunna tänka att han tappar något kg till. Men han får nog hitta någon väldigt bra diet ändå för att lyckas bli mindre än jag. Eller göda mig ordentligt.

Men när jag tänker efter – igår lagade han t.ex. väldigt väldigt god köttfärssås. Kunde inte ens avgöra om jag var mätt eller inte, bara kände att jag ville äta mer. Jag börjar misstänka är något slags knep från hans sida.

Kommentera

