andra börjar få barn!

När man följer flera personer med BF ungefär samtidigt är det inte så konstigt att det börjar födas en del barn nu när det är nere på sluträkning för mig (11 dagar nu, seriöst väldigt kort tid kvar!).

Fast vissa är närmare förstås: En kompis har blivit inlagd. Och Matilda fick barn igår! Otroligt häftigt och spännande. De hade BF 1-2 veckor före mitt snitt, inom felmarginalen för att vi skulle få samtidigt i extremfallet att de gått max över tiden och jag inte fått tidigare än snittdatum, men ändå, det ger verkligen känslan att någon som skulle kunnat få barn samtidigt som mig nu börjat få.

Ska bli spännande att höra hur det gick till, om de vill berätta någon gång. 🙂

3 thoughts on “andra börjar få barn!

  1. Det är så himla häftigt. Både du och Matilda var liksom de första gravidbloggarna jag började läsa (och läste lääänge) så att hon har fått sin lilla nu och att du är på god väg är helt otroligt!

Kommentera

