hem!

Idag ska vi kanske åka hem. Casper verkar inte piggare, vilket har varit målet här. Det känns osäkert, men är Casper verkligen bara en ovanligt snäll bebis så borde vi väl vara glada precis som vi var första veckan. Och visst är det mest sannolikt att han bara mår bra, men jag vill ju egentligen inte chansa.

Det ska bli så himla mysigt när Casper och Carl kan komma till skolan och hälsa på oss och äta lunch och ta en liten barnvagnspromenad tillsammans. Jag längtar!

Allt annat är lite opraktiskt, t.ex. att Carl inte fått sin föräldrapenning klar. Jag har försökt få tag på kursansvarig, studievägledare och programansvarig hela veckan, men inte lyckats, så jag vet inte ens hur jag gör med kurserna som börjar på måndag.

Kommentera

