kära och glada föräldrar!

Oj vad det är roligt att ha ett barn! Det är så roligt att jag vill ha hundratals.

Idag har Casper ätit jättemycket, hela tiden. Jag fick uppdateringar via msn. Vilken otrolig lyx att ha en partner som är föräldraledig! Jag kan sova,  jag kan plugga och när jag kommer hem kan jag mysa jättemycket med Casper och får mat lagad.

Det verkar vara roligt att vara hemma med Casper också. Carl strålar av energi och är alldeles glad och sprallig.

Vad det är man ska bråka om har vi inte kommit på än. Jag har fått så mycket varningar om hur hemskt allting ska bli, graviditeten, förlossningen, första tiden med barnet osv., men inget verkar stämma för mig i alla fall. Att skaffa barn borde man ju rimligtvis bli ännu mer kär av och så känns det verkligen här! 😀

Kommentera

