sjalshopping

Åh, en sån här vill jag ha:Jag hittade bara en återförsäljare i Sverige dock. Knyt-an. Och där var den slut… och kom inte hem på flera veckor.

Pris: 735 kr + 60 kr- frakt.
Totalt: 795 kr

Ganska dyrt.

Men den var fin så jag googlade på märket på tyska google. Första träffen:

Pris: 62€ + 0 € i frakt – 10% om man betalar med paypal eller någon förskottsbetalning.
Totalt: 55,8€ ungefär 502 kr enligt googles valutakonverterare.

Så om jag köper från Tyskland blir det 300 kr billigare, vilket är 37,5%. Om jag läste rätt. Det är begagnatpriser ju. På första stället jag kollade på. Dessutom fanns det 14 färger istället för 5.

Jag ska börja kolla upp Europamarknaden mer innan jag shoppar dyra bebissaker! Begagnade saker från utlandet har jag inte vågat mig på däremot…

4 thoughts on “sjalshopping

  1. Ojdå – jag köpte typ den sista från Knyt an! 🙂 (Ska blogga om den any day now…) (LF sover väldigt gott i den just nu…! <3)

  2. Ja, EU är fett. Vi har köpt nästan alla dyra grejer från england eller tyskland. Känns värt att kunna få igen hela summan när det säljs vidare om något år 🙂

Kommentera

