första bilderna på ringsjalen

Som ett kängurubarn

Nyfiket kängurubarn

Busig Casper som sitter på höften (avlastar skönt)

Har använt den på affären: när Casper vaknade i vagnen och ville bli buren och ha mat.

Och hemma: när jag flyttat runt honom lite har jag kunnat ta av sjalen med honom i och lägga i från mig honom. Sedan när jag vill bära igen har jag kunnat stoppa igenom huvudet och lyfta upp hela paketet med Casper och sjal och ha honom på plats på direkten.

Testade att amma i den när vi var på Maxi en gång också, satt ner och hade Casper i vagga.

Användbar till mycket alltså. Har inte fått in snitsen än, så jag har inte använt den så ofta som jag borde. Det var lite lurigare än trikåsjalen. Men jag gillar den, så med mer vana kommer jag slita på den!

One thought on “första bilderna på ringsjalen

Kommentera

