Mer höstplanering

Nu har jag anmält mig till extrakurser för i höst, håller tummarna att jag får läsa dem. Det blir 15 ordinarie poäng och 10 extra första läsperioden. Hur jag gör andra läsperioden får jag se beroende på hur det funkar med vårt upplägg att Carl börjar jobba två dagar i veckan nu istället för en som i våras.

Det är ju lätt att bara justera, som student och doktorand är ju allt helt fritt och kan ändras till nästa dag t.o.m., men att planera är ändå på något sätt nervöst innan man väl satt igång och fått en känsla för om det är hellugnt, omöjligt eller något däremellan.

Kommentera

