Vårlek – gungdelen

Gissa om Casper ville gunga igår? Han njöt så otroligt, klappade händerna, skrattade, så roligt att se honom så nöjd.

Vind i håret – livet när det är som bäst.

Och här finns en hel stilstudie om man är ett riktigt Casperfan, och det är man väl om man hänger här.

(En annan fundering man kan ha är om man kan ha såhär stora bilder på en blogg, eller om det blir svårt att se för vissa? En del är liksom för fina för att göra små. Men nu minskade jag ner alla andra bilder 60% iaf, alla ser fina ut i den här storleken på 30″-skärm men jag vet inte riktigt hur det är på andra skärmar och vad som är bäst egentligen.)

2 thoughts on “Vårlek – gungdelen

  1. Klart en är ett Casperfan! Bra med länk, jag hade tydligen missat stilstudien trots allt.

    (Jag kan rapportera att bilden ser bra ut min 3,2”-telefon)

Kommentera

