Barnsliga inköp

När jag var liten köpte jag Salta kattens tablettask. Det var en sådan bra känsla att jag var tvungen att köpa en idag när jag såg den!

(I bakgrunden ser man en av Caspers alla magnetkonstverk. Han älskar magneterna och arrangerar dem i olika mönster eller sätter upp massor av lappar)

image

Igår gjorde jag också ett mindre inköp. När jag var ute och cyklade stod två barn vid ett elskåp och lekte affär – för en krona styck sålde de prästkragar som de hade plockat på ängen. Förstås köpte jag en blomma. Tänk när Casper gör sånt. 🙂

2 thoughts on “Barnsliga inköp

Kommentera

