Magisk systund med gympapåsen

I morgon är det skolstart. Rätta Liten Lär med småbarnsskolan startar också nu när de är i 3-årsgruppen. Det betyder att de bland annat ska få lektioner i engelska, träslöjd och gymnastik.

Carl som håller mest koll på grejor och datum påpekade att de skrivit att man ska ha med gympapåse!

Tänkte först att det var synd att jag inte kan sy, men kom sedan på att jag t.o.m. jobbat med att sy. Kan jag sy fallskärmar borde jag väl få ihop en gympapåse?

Så idag har Casper och jag sytt. Tre olika blev det. Casper gasade och jag styrde.Han var jätteduktig på att fatta att man måste gasa försiktigt. Han kommer nog vara stolt över att han sytt den ”alldeles själv”. ”Magisk” är det nya ordet flr fantastisk och underbar. Får se om påsen nådde den klassen.

image

One thought on “Magisk systund med gympapåsen

Kommentera

